Friday 24 April 2009

♥ Ada gak yang nak kena baling nie...! ♥

Aku tension...!!!!!!!! kerja power point pertama yang cik mai kasi
lom siap-siap agik
nie yang second pasal diri sendiri lom buat satu pon baru jek abis 2 assi
MR Nair...
mau nya pengsan aku bila wat power point ada jek yang tak de uwaaaa
mum...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tolong....!!!!!!!!!!!!
nie masuk 2 assi exel cik fad punya...susahnya bila dapat sebanyak assi yang
seboleh jadi ting tong...
plus kucing plak memekak pi bergaduh...!
weyy kucing ko pi lar gaduh tempat lain memekak oo hilang mood nak buat kerja...!
dah kol 3 jap gi de kelas pagi ...
betol kata si cerek kerek tu siang banyak ketawa nanti malam menangis
tapi aku tak nangis cuma tension jek lebey
nasib baik sok ko si budak cerek kerek tak join tuisyen MR Nair
kalau tak jaga ko aku buat " gulai cerek "



P/S : ADA PEMBETULAN DI SINI MAKSUD TONTOT IALAH PUNGGUNG BUKANNYA TOTTOT SEPERTI YG DI BERITAHU OLEH HEYRIZAL...
TONTOT BAHASA SOPAN AKU
DI SINI AKU NAK BAGI TAW SATU KESILAPAN KECIL DALAM PENTAFSIRAN
KATA-KATA KU INI...

uwaaaa tak suka tak suka...!!!!!!!!!!
mencik mencik...! nak tido malas nak sambung kerja cik mai otak dah beku
sok or lusa baru sambung balik penat sesangat....




AND




terutamanya untuk kurama.....!

No comments:

Post a Comment