Saturday 25 April 2009

♥ Durian ohh Durian ♥



Tak suka durian tapi gedik nak post gambar durian
gambar nie di ambil semalam habis satu rumah bau durian senak hidung aku
sampai tekak nie rasa mual tahan jek lar apa boleh buat nasib badan
dah lah aku sorang jek kat rumah yang tak makan durian habis kena buli
dengan dorang
la nie satu rumah bau semerbak durian selalu bila musim
durian jek berdoa kena selsema
dengan cara itu aku tak boleh la nak bau durian
tapi rasanya kali nie tak terkena kot
sedihnya terpaksa la bau
Shahfiq suka kena kan aku bila dia dah makan durian suka mengela nafas
depan muka sebenarnya bau nafas mulut pas makan durian pon aku tak boleh bau
sampai aku suruh kakak gosok gigi sebab tak nak ada bau durian tu
aku bercita-cita tuk mencari bakal suami yang tak makan durian tapi aku
tahu benda yang aku tak nak itu lar yang akan aku dapat
dulu masa form 3 aku tuisyen kat Globalink english teacher tu aku
tak hengat la pe nama nya dia pon tak minat makan durian
sampai dia pernah soal sapa dalam kelas tu yang tak makan durian mcm dia
maka dengan bangga nya aku angkat tangan
siap dia tanya apa yang best nya makan durian plus dia cite
kalau suami dia makan durian dia halau suami dia tido kat bilik lain
dia bagi aku idea tuk buat begitu kalau aku dapat suami hantu makan durian
confirm aku larik dari dia tuk elakkan dari termuntah....
mencik betol la bau durian nie

No comments:

Post a Comment