Saturday 18 April 2009

♥ Hotlink Youth Club ♥

http://www.hotlink.com.my/hotlink/youthclub/

1 sen sms to maxis
5 sen sms to non-maxis

12 sen call to maxis
15 sen call to non-maxis

- 25 sen mms ke Maxis
- 25 sen mms ke non-Maxis

- normal video call rates applied

- active10 special rates not available

- syarat2, mestilah student universiti/kolej terpilih, dan kad pelajar (matric card) diperlukan untuk tujuan pendaftaran. anda boleh guna plan ni selama 4 tahun bermula dari tarikh anda menyertai youth club.

aku baru daftar semalam kat Taman Rinting perghhh tak macam sakit hati lar plak
mana tak nya habis jek tuisyen dgn Mr.Nair...
aku, kak,Shah dgn Mat pergi kat City-Square tuk pi daftar sebab Shah kata
kat CS boleh buat sebab de maxis centre okey lar pergi lar sat gi di suruh nya pergi
kat maxis centre di danga bay perghh tak macam gila lar plak
so akak tanya kat Taman Molek boleh ke then dorang kata boleh
kuar dari CS naik teksi pergi ke Maxis Centre sebab nak kejarkan masa
sebelum pukul 3 mesti sampai sebab daddy nak kuar jumpa kawan
sampai jek kat sana tetiba akak promote tu kata tak boleh
Ya Allah sakit betul hati dah lar tgh panas aku betul-betul hangin
di kasi nya alamat pergi kat Taman Rinting pas tu sementara tunggu
Daddy datang dok fikir macam mana nak pergi Taman Rinting
coz daddy kata nak kuar last2 balik kak dok ajak daddy pergi
fine pergi lar dah pergi boleh plak kedai tu tutup makin hangin giler aku
dah lar hati tgh marah di tambah kan agik pasal nie
tanya kat kedai sebelah mamak tu kata petang pukul 4 pergi...
sepanjang perjalanan balik aku tension buat penat jek pergi dah lar aku tgh penat
di tambah penat nak terkejar sana terkejar sini...
lepas tu balik jek on pc jap last2 kepenatan aku pon tido x sampai bape minit
dah kena kejut daddy nak ajak pergi dalam hati aku pon berkata jangan lar kedai tu
tutup nasib baik kedai tu bukak akhir nya dah daftar kena tunggu 7 hari baru active
ermm lambat gak ingat pas dah daftar tak sampai sejam dah active
susah sgt lar maxis nie hanya kedai terpilih jek yang boleh daftar...

1 comment:

  1. hai...
    skrg ni da takbleh dftr youth club kat kedai2 biase...

    sape2 yg nak dftar dan kekalkan no lame boleh la hubungi saya...
    ym;abdul_jul2985

    tq..

    ReplyDelete