Tuesday 28 April 2009

♥ Kelambu ♥


aku ingat kan mulai bila-bila la aku nak tidur ada kelambu la
mana tak nya asyik dok kena geget nyamuk jek
hampeh nya nyamuk time aku buat kerja time tu jugak nak muncul
kalau satu okey lagik nie dok bawa kawan sekali tuk menyerang
tak guna punya nyamuk....ke sekarang nie musim nyamuk
dulu nyamuk tak de sangat skrg nie dok berkeliaran
rasanya nie semua berpunca dari belakang rumah
ada lah satu makhluk Allah nie pandai la sangat buang sampah
merata-rata bukannya taw buang dalam TONG SAMPAH...!
sejak dari itu lah nyamuk banyak sangat geram nya tgk...
sebab tu malas nak bukak tingkap sebab kan oleh
kepandaian makluk Allah tu lar dgn mana bau sampah dengan mana bau
najis ayam
giler ar kat kawasan perumahan taman di bela nya ayam
ramai oo orang yang tak puas hati dah ler sombong giler pinjam tangga kayu jiran
pergi potong lepas tu tak nak mengaku
aku punya lah hangin dpt jiran yg terlebih pandai yg sengal giler nie
then tgh2 mlm buta pergi berbual dlm fon jantung aku mcm nak tercabut
ingat kan siapa rupanya manusia yg terpandai tu punya kerja

No comments:

Post a Comment