Sunday 22 September 2019

Pintu Almari Pecah


Dugaan apakah ini weyyy tak pepasal boleh pulak pintu almari pecah grrr

Kebetulan semalamnya ke 2 hari lepas aku dah keluarkan semua baju baju dalam almari untuk settle kan packing then tinggalkan few baju untuk pakai harian lah kan

So atas meja makeup penuh dengan baju aku nak start kemas bilik tak nak lah bilik berselerak kan so masa tengah dok settle susun baju aku and yayaz nak tutup lah pintu almari sekali aku tak sempat tahan then jatuh langgar lampu raya kelap kelip tu then langgar bottle basuh berus makeup

Nasib baik tak terkena yayaz dengan sofea kebetulan budak berdua atas katil tengok tv and sadly kaca kat bahagian bawah yang bahagian dalam pecah separuh aduhhh tak pepasal boleh pulak pecah dah berapa lama nie tetiba semua buat hal nie dah kenapa...!!!

Tapi syukur Alhamdulilah tak terkena sesiapa so daddy tolong sapu kaca semua pasal aku and bebudak dah stuck kat dalam bilik fuhh 

And almari ku melopong without pintu...!!!!

Hmm maybe marah kot sebab taw soon dia akan bertukar owner lain...

No comments:

Post a Comment