Thursday 19 September 2019

Anak Pocci Mati



So sad entah di mana silap suddenly salah sekor anak pocci died hmmm lagi few days jek dah nak one month boleh pulak suddenly died

Ingatkan kalau dah tumbuh bulu ginik tak akan mati but aku silap hmm

Memang ada sekor anak pocci yang suka duduk bawah bedding kurang makan lebih suka sembunyi and tak berapa nak gaul sangat dengan sibling dia yang lain so aku suspect yang ini lah

Masa nak angkat cage nak kacau sekali tengok ehh kiutnya baring so aku pon try pegang ehh diam jek nie aku bawa ke depan so masa jalan tu diam jek tak gerak gerak sibling lain dah huru hara melarikan diri dorang so aku pon ehh kenapa pulak nie

So aku angkat tengok dah tak bernyawa lagik sad giler ok susah payah tunggu anak anak menjadi then bila dah menjadi ehh suddenly mati sekor

Hmm tak ada rezeki kan tapi kenapa dia pilih tarikh mati lawa 19.9.19 grrr

So sad :(

30.08.2019-19.09.2019

No comments:

Post a Comment