Tuesday 17 September 2019

Dah Dapat Apa Yang Ku Idamkan

Syukur Alhamdulilah dah dapat apa yang aku idam idamkan and syhhh tak de siapa perlu tau apa yang aku beli kecuali mum dengan daddy

So happy finally jadi milik ku jua yihaaa

Malam tadi tak boleh tidur pusing kiri tak kena pusing kanan tak kena kebetulan tidur bilik mum bentang tilam pasal aircond tak rasa lepas tu kipas pulak bunyi bukan main kuat takut jek jatuh tak pepasal lagi time malam

Golek kiri golek kanan dengan yayaz also gelisah dekat pukul 4 pagi baru dapat lelap then pukul 6 pagi alarm dah bunyi untuk kejut yayaz pergi school

Then pagi bangun hantar yayaz then siap untuk ke jusco beli barang lepas tu balik pon aku tak tidur sebab nak lena but siapa nak tengok sofea lagi dia tengah melasak hmmm

Kepala dah sakit then aku bedal 2 biji ponstan aka ubat kuning then si yayaz nak pergi giant nak makan subway so layan kan then aku dah kenoning kepala berpusing macam mabuk macam nak muntah

Then settle kan urusan aku and urusan yang lelain aku dah tak larat yang aku taw balik aku nak pejam mata jek

Sampai rumah aku dah tak larat naik atas katil aku lelap masa tu lantak lah sekeliling aku dah tak tahan so terlelap sampai magrib then bila sadar hilang sakit kepala hilang mabuk hilang kenoning everything semua hilang yahooooo

Then kol 10 malam tadi orang tu hantar barang aku yihaaa so semuanya dah complete weee

No comments:

Post a Comment