Friday 20 September 2019

Didi Birthday



Alhamdulilah tahun nie dapat celebrate birthday bersama weee

Ingat nak pergi celebrate kat korean apa ntah sekali si shahqir tengah sakit so cannot makan and last last birthday girl request nak makan sup sup so kita pergi lah makan kat masai steamboat and bakar bakar weee

Daddy tak ikut sebab tak boleh keluar kerja kan so hmm

Then nak decide pon agak lama sampaikan birthday girl merajuk hmmm

Last last menjadi pergi itu pon dah nak kol 9 malam

Makan and isi apa yang aku suka and kebetulan aku period so a bit tak selesa sebab masa balik perut aku memulas aku tak pasti sama ada nak beyak or period pain tapi yang boleh aku cakap dia punya sakit fuhh nak nangis weyyyy

Balik singgah rumah abg jan amek birthday present didi dari rah then singgah rumah balik

Aku tak makeup sebab tak de mood....

No comments:

Post a Comment