Tuesday 19 March 2019

Selamat Tinggal Nonut

19.03.2019 nonut pergi tinggal kan kami buat selama-lamanya setelah 9 bulan nonut bersama kami bahagia gembira playfull and aku tak sangka sad okey

Malam 18.03.2019 suddenly nonut baring kat tempat yang dia mati so aku cakap nonut sabar ehh nanti kita carik and beli katil for hamster so lepas few hour nonut baring and nafas tercunggap cunggap aku pon panggil dia tak respond then aku pegang dia tak lari as usual so senyap jek badan dah sejuk

Ya Allah luluh hati aku seyy padahal pagi tu tengah hari tu petang tu malam tu dia main wheel dengan riang then aku panggil dia tengok lepas tu nak pegang dia lari then suddenly nonut nazak Allah

Mum cakap lepaskan nonut pergi coz kat dada nonut ada something nak pergi vet johor for hamster aku tak taw kat mana kalau kucing ada banyak

So pagi masa 1 lebih aku bangun kencing tengok nonut dah tak ada lagi tapi aku tak nak percaya bangun pagi yes nonut dah meninggalkan aku untuk selamanya

Ingat tanam dengan plastik then mum tengok nonut baring gitu so mum cakap tanam lah sekali dengan bekas tu

Nonut thank you membahagiakan aku selama 9 bulan aku ingat aku akan jaga kau 3 or 4 tahun tapi Allah hanya izinkan selama 9 bulan saja tapi 9 bulan tu cukup membahagiakan aku

Selamat tinggal nonut berakhir lah sakit kat dada kau bahagia di sana kan...

No comments:

Post a Comment