Wednesday 13 March 2019

Pray For Pasir Gudang


Makin lama makin merebak aduhaii risau betol tadi yayaz tak sekolah then bila bukak facebook makin teruk terus pak tam cakap tak payah lah yayaz pergi sekolah lagipon aku dah mula cakap rasa macam nak suruh yayaz tak perlu sekolah takut kan dah lah anti body tak kuat hmmm

So dah habis time sekolah aku pon whatsapp cikgu dia nak mintak cutikan yayaz dulu sebagai langkah berjaga jaga kan


Then nasib baik cikgu dia pon cadangkan suruh cuti fuhh senang aku tak payah explain panjang lebar so okey lah aku pon dah nekad cuti jek lah yayaz even sekolah yayaz tak dapat cuti lagik sebab belom ada kes haishh kesian cikgu cikgu lagipon memang akan cutikan yayaz sampai kes settle

So petang tu abg jan call cakap tak payah kasi yayaz pergi sekolah

Aku nie setiap kali keluar notis kasi list sekolah diarah tutup aku check sekolah yayaz but still tak de jugak haishh pelik tak kan nak ada kes baru nak tutup

Orang semua dah bising suruh tutup tapi tulah berhuhuhu jek lah menunggu and ada cakap tak pe lah tak payah lah pergi sekolah janji anak2 dorang tak kena apa-apa yes mencegah itu lebih baik daripada merawat aku rasa confirm esok ramai yang tak akan pergi sekolah punya

Sampai lah akhirnya menteri pendidikan keluarkan notis


Syukur Alhamdulilah selepas orang bising bising akhirnya tutup jugak sekolah tak perlu tunggu kes banyak just tutup sampai settle kes bukan jerebu taw tapi bahan kimia kesian orang organ dalaman haishh

Then aku terus whatsapp cikgu yayaz hahahha and dalam masa sama fb sekolah yayaz tak keluarkan apa-apa status then Alhamdulilah dorang share yang ppd pup status semua sekolah ditutup

Kalau boleh biar lah status pasir gudang darurat bukan apa kesian benda bahaya haishh kenapa lah mb nie bijakkkkk sangattttt

No comments:

Post a Comment