Saturday 23 March 2019

Second Celebration


Pergi ikea dalam pukul 3 lebih sebab nak carik kerusi mum so jalan jalan makan makan pusing pusing anggap lah as birthday celebration gitukkk

Tapi kali nie dapat strawberry cheesecake hahhaha tu kira birthday cake jugak lah kan

Aku bekenan 1 meja nie and nak kumpul duit beli lah ohh ya mum kasi aku birthday present rm200 so aku perlukan another rm150 untuk beli meja tu hope berjaya lah beli

Dah bayar kerusi mum si yayaz request nak makan hotdog ikea so ada promotion 3 rm5 so aku, kakak and yayaz jek makan sofea mintak ice cream so daddy beli ice cream tapi daddy tak habis so kasi aku hahahha

So yummy.. siap minum coffee lagik gigih letak banyak creamer


Balik tu lepak kejap then pergi another celebration birthday yeaayy kali nie kat b&z and orang tu bukak lagu-lagu slam ayoookkkk tak dapat zamani dapat lagu slam hahaha perasan...!!

Balik terbongkang kepenatan wakakkaa


No comments:

Post a Comment