Thursday 28 March 2019

Apa Masalahnya Lah

Aku tak kerja jadi isu since 2013..!!

Macam tak puas hati pulak aku tak kerja and aku tak kerja bersebab bukan saja-saja

Konon daddy ada boleh jaga sofea abis cuci berak sofea daddy bukannya taw so nanti mum kena buat abih kaki mum sakit macam mana nak uruskan sofea

Cakap senang kan macam lah aku nie tak kerja mintak duit dia, mintak duit anak-anak dia well aku tak de pulak menyusahkan dia dan keluarga dia

Lepas tu duit makeup, skincare aku bukannya aku mintak dorang ape benda nie..!!

Aku tak usik pon dorang tapi macam sakit sangat hati nampak aku kat rumah tak kerja

Aku nie tolong mum urusan masak even aku tak reti masak bukan aku yang masak but aku yang amek segala benda mum suruh, cuci pinggan mangkuk cuci segala benda, sapu, mop tu bahagian dapur

Then bahagian depan sometimes sapu, mop, lap, bersihkan apa yang sofea berselerak, susun kain, sometimes jemur kain, suap yayaz makan, suap sofea susu, tukar pampers sofea, mandikan sofea, siapkan sofea...

Apa benda nie aku ada kerja kat rumah sakit sangat ke hati tengok aku..

Agaknya dengan semua orang di jajanya cakap aku nie tak kerja patut kerja...

Sungguhhh toxic punya mak sedara...!!!

No comments:

Post a Comment