Sunday 28 January 2018

The Silly Project

Aku kan tengah buat kerja tak berfaedah wakakakka

Sebab tu aku busy few days nie sebab tu hah buat kerja bodoh lah tapi bagi aku tu bukan kerja bodoh cuma kerja yang menyusahkan tapi hasilnya menyenangkan gituk lah

Aku buat instagram untuk semua makeup beauty stuff apa yang aku rasa boleh aku masukkan then aku masukkan lah bukannya semua pasal makeup skin care banyak lah benda lain-lain even earing pon aku masukkan sekali sebab aku rasa ianya girls thing ehh women things

Start 4 hari lepas aku mula korek gambar lama-lama dari 2013 sampai now kat instagram yang private ada tapi aku carik gambar lama untuk buat silly projek nie Alhamdulilah dapat lah korek few gambar kat twitter lama hahaha cuma dulu aku jarang amek gambar beli barang makeup sekarang jek rajin amek gambar sebab ianya memory ^_^

So dari gambar 2012 sampai lah sekarang tapi kena struggle lah screen shot gambar then edit letak watermark bukan apa dulu ada someone nie bagi taw buat ada watermark kalau tak jadi macam dia gambar kena curik even gambar muka dia sendiri ayooo

Aku pulak buat watermark sebab nak bagi taw yang gambar tu hak milik aku walaupon tak de siapa pon nak amek or anything tapi biar lah nampak cute sikit wakakakka

Buat kerja tu semua benda yang lain aku tinggalkan stop bila kena buat kerja lain lepas tu ada time sambung balik hahahha apa jek...

Tapi tinggal lagik gambar-gambar tahun 2016,2017 and sekarang entah bila akan siap pon tak taw lah haishhhh.....

No comments:

Post a Comment