Tuesday 23 January 2018

Musim Sakit Melanda

Musim sakit telah melanda keluarga aku auu
lepas jek sofea dah nak baik sakit sorang demi sorang kena apa lagik kalau bukan selsema dengan batuk aduhaii seksa okey nak tidur asyik tersedar sedar sebab tak cukup napas hidung block lepas tu kena aircond bernapasss menggunakan mulut memang mendapat lah

Batuk pon adalah tapi tak seteruk selsema tapi bila sesekali menjelma perit jugak dada tengah syok syok tidur sekali terbatuk batuk naik stress aku dah lah nak bangun pagi sepanjang tersedar batuk tu adalah masa tidur aku so rugi okey hahaha

Tapi batuk boleh control but selsema tarak boleh control pakej dia best siang hari asyik keluar jek hingus macam air paip kejap kejap bocor tapi malam time nak tidur tu dedua lubang tersumbat seksa betol dah tonyoh dengan vicks pon tak berkesan langsung ehhh sabo jek lah kan sampaikan hidung pedih keluar tiny jerawat arghhhh stresssss

Aritu yayaz 2 hari tak sekolah sebab dah nak demam memula sakit kepala then malam tu dah dedar cepat cepat kasi ubat Alhamdulilah tak jadik demam risau jugak kalau demam sebelum start dedar tu tetiba muntah lepas tu lembek semacam jek scary kan dah lah yayaz kalau demam pakej muntah muntah or cirit birit kena amek darah 

Kawan kelas yayaz pon sama asyik ramai tak datang sebab sakit see musim sakit lah and klinik pon hari-hari orang ramai pergi dengan sakit yang sama hmmmm

Kakak pon aritu dapat 2 hari mc and aku jugak bedal ubat dia hahhaa sebab malas nak pergi klinik and ubat batuk + selsema aritu masih ada so bedal tu jek sekali ubat habis sakit tak habis lagik so kena telan ubat lain jugak wawawa nasib lerrrr

Sakit please go awayyyyy......

Tapikan aku suka bila lalu sebelah durian tak bau apa-apa so wish aku musim durian kena selsema dah tercapai yeaayyyy i shukerrrrr.....

Bukan setakat durian jek tak rasa air milo bila minum pon tak rasa makan lah apa semuanya tak rasa apa-apa wakakakka padan muka aku....

Nikmat sedap makan minum di tarik sekejap then now dah diberi balik so dapat dah rasa balik nikmat makanan muahahhaha

No comments:

Post a Comment