Monday 13 March 2017

Sephora Tebrau City


Macam tak percaya pulak rasanya auwww....

Pernah aku baca masa tu jusco aka aeon kan baru bukak tempat 

baru so dorang bagi list lah segala kedai apa yang akan bukak then 
ada nama  sephora so macam nak percaya tak nak percaya lah gituk
lepas tu baca comment katanya list nie tipu lah ini lah itu lah

Masa merayap pon tak de nampak signboard katanya sephora nak 

bukak yang baru masa tu innisfree a'pieu then after beberapa minggu
pergi balik pon sama tak ada nampak yang sephora akan bukak
so kira betol lah tipu jek lah tu hukhukhuk

Sekali keluar kat pages katanya sephora akan dibukak aku pon fuyooo
kira betolkan list yang dulu aku baca hehehehhe
tak lama lepas post tu keluar ada sorang nie post pasal sephora

Kebetulan aku pergi jusco masa birthday tak jumpa then second time 

pergi carik barang sofea then jumpa walaweyyy betol lah depan mata 
tengok paling best dekat dengan innisfree
wahh best best senang and dah dekat

Lepas nie tak payah pergi bandar aka komtar jbcc bila nak pergi 

sephora aku suka nyx lip cream so dah senang nak beli yeaayyy
biasa lah pergi bandar tak reti drive setakat jusco berani lah :p
padahal dah lama aku tak drive uhukkk hukkk

Aku harap banyak lah brand baru masuk macam sleek
baca review katanya sleek best so tak sabar nak try
plus sleek pon macam nyx harga berpatutan dan mampu dimiliki
yang brand lain macam tak nak heran boleh tak hahahha

Nyx pon aku suka lipstick, lip cream jek yang lelain aku tak pernah
try sebab tak berani next nak try concealer pulak
lepas tu baca review katanya setting spray nyx pon best hmmm
boleh masuk dalam wishlist nie :p

Tak sabar nak menunggu bulan may 2017 cuma tak pasti berapa hari
bulan baru bukak so kena tunggu sephora atau aeon yang war warkan
so tak sabar nak tunggu....!!!!

Entah bila lah outlet etude house nak bukak so senang lah aku tak payah
pergi bandar lagik semuanya dah ada dekat jusco hmmm


No comments:

Post a Comment