Tuesday 21 March 2017

Dream Satin Skin Liquid Foundation

Bila guardian buat promotion 2 bottle RM27 so agak murah
then tak salah kalau try sebab ada baca beberapa review katanya okey
and best lagipon aku memang carik drugstore foundation untuk dipakai
bila keluar or hantar yayaz pergi class....

Selama nie menunggu jugak fit me masuk pasaran malaysia tapi nan hado
tak masuk-masuk tapi masuk yang nie pulak hmm boleh lah
bedal jek lah janji pakai best...!!!

Satu bottle jek perfect lagik satu bottle macam ada bekas dah di buka
pasal kat tutup ada stain :(
bila mintak baru katanya tak ada tu jadik pasal bottle melintang
then foundation terkeluar stress and sodehhhhh tapi apa boleh buat

Aku carik shade yang match means tak putih or gelap
tu pon test kat tangan bukannya kat muka
bila test blend tengok better so grap and rezeki code nie jek tinggal

Lantak arr paling penting hope ianya match and tak cakey or
nampak sangat ianya macam heavy foundation
aku nak buat macam ala-ala cc cream or bb cream gitukkk :p

Ala aku nie pakai foundation pon tetap nampak sama
and tak nampak over or tebal sangat fuhh nasib baikk...!!!



Aku suruh kakak carikan brush kontot nie kat pasar borong aritu pernah 
nampak ada jual rm8 sekali bila nak beli rm15 mintak kurang dapat lah 
rm13 grrr lepas tu color pink tak ada...!!

Tengok online banyak jual and ada color pink
tapi malas nak beli online tapi tak apa nanti aku paint or spray
color pink

Ada tengok few tutorial kat youtube nanti lah bila ada extra duit
nak beli nail polish then kerjakan hahahhaa
now pakai jek color putih nie dulu...

Harap best and bila test kat tangan agak fluffy tapi bila test
dengan semuanya tak taw macam mana hasilnya eiii tak sabar nak try both...

Hope best and hope better and nampak okey lah
jangan nampak bercapuk or cakey or benda yang tak best
hmmm aku dah lama tak pakai sangat foundation tu yang sereeemmm
 

No comments:

Post a Comment