Thursday 23 March 2017

Happy Birthday To Me

Hari nie hari special aku iaitu hari lahir aku pada 23.03.1990 aku 
dilahirkan pada 12:30 tengah malam so happy birthday to me

Paling berharga adalah bila spend masa bersama keluarga keluar 

pergi makan sambil celebrate sekali birthday aku well i dah kertu okey 
i dah 27 tahun sedar tak sedar masa yang dah pon berlalu

Ingat nak renew lesen sekali pejabat pos tutup so tak dapat nak
nak renew lesen :( ohh tidakkkkkkk
tapi tak apa aku meronda-ronda satu jusco aka aeon
and aku dah dapat benda yang aku idam-idamkan yeayyyy

Keluar makan shell out
yummyyyyyyy so gambar aku cantum sekali senang nak upload
dah tak rajin nak upload satu per satu i is so malassss


So so so so nyummyyyyy sedap lelagi curry cheese
not bad aku suka and paling penting yang lelain pon suka
paling best dapat makan bersama-sama keluarga terchenta....
itu yang paling seronok...bersama yang tersayang....Family first.....

Makan okey not bad rasa macam nak repeat lagik hehehehe
tapi tunggu bila ada duit lah

Dapat free cake and 2 balloon bestttt sesangat
terasa macam ehh dah lama tak dapat balloon masa birthday
gitukkk nampak sangat kan dah kertu :p

Cake dia sedap paling penting tak manis
then parutan cheese tu perghhh power seyyyy
boleh tak nak repeat order hanya untuk cake sahaja...????


So tahun nie rezeki buat aku dapat 2 cakes...
walhal nak beli aritu tapi tak terbeli hahahaha
tapi dapat cake yang sedappppppp

Tadi petang mak fad datang and fad belikan aku chocolate cake
so sedap paling penting tak manis....
fad memang panggil aku sada so jauh sikit dari nama farah
tapi nama tu nama yang berkaitan dengan aku

Rezeki Allah beri 2 cake untuk birthday tahun nie
1 cheese chocolate and 1 lagik fully chocolate
dah lah aku period then craving chocolate cake sangat teruk
so lepas craving nakkan chocolate cake yeayyyyyy

Alhamdulilah dah 27 tahun aku hidup
still sama seperti dulu
still gemok walaupon tengah misi diet
still single and mingle no boyfriend :p
paling penting forever anak mum dengan daddy
tahun nie ada seketul sofea hahahha
dulu cuma ada seketul yayaz :p

My best birthday ever...!!!
i'm super duper happy

Nanti aku buat entry my present for birthday....
itu pon kalau aku rajin lah ehhh
malas nak bukak laptop nak update
edit vlog pon malas adeyyy sangat lah malas :p 


No comments:

Post a Comment