Thursday 23 March 2017

Birthday Present


Before birthday aku pi pajak rantai kalau tak silap so dapat lah sedikit 
duit untuk buy something yang aku idam idamkan iaitu 
foundation estee lauder double wear hahaha kira wishlist aku tercapai lah
untuk dapatkan ia pada birthday ku wawawa

So aku aim tu then aku cakap dengan mum aku dapat duit nak beli masa
birthday aku so rezeki kan sambil tu boleh jalan jalan and selfie ngeh ngeh
kira birthday treat untuk menghappykan diri gitukkk

Masa test tu aku tak pakai any makeup just pakai sunblock dengan primer
apa motip aku pakai pon tak taw but primer tu macam cream jugak lah
etude house face conditioning just tak de lah over ke aper 
so SA estee lauder bersihkan so tak de lah nanti tak dapat yang the best
untuk match kan kulit muka

So dia test melalui apa ntah tu kira perfect match lah and dia dalam masa
sama kasi 2 ke 3 jenis color untuk aku tengok mana yang aku suka and mana
yang paling match kat muka 

Aku punya code ialah TAWNY 3W1 bagi aku color nie just match dengan
skin aku tak terlalu gelap tak terlalu cerah ahhh bahagianya hidup
kira dream aku dah menjadi kenyataan lah hihihi

Then dah beli jejalan kat kedai baru bukak sekali walaweyyy my dream
vanity mirror siap ada lampu lagik arghhh no kenapa mesti sekarang
kenapa bukan dulu hahahha so kira kira okey ada bajet Alhamdulilah
capai lah see siap ada lampu lagik benda yang aku berangan kan tu
dah menjadi kenyataan ianya ada depan mata aku so aku beli huhuhu

Yang nie jenis pakai battery tak use plug direct or charger tapi okey lah
as long as pakai makeup tak de apa-apa masalah tak de hal lah
janji aku happy boleh gituk hahahhaa

Sebelum beli memang aku try tengok lampu tu berfungsi dengan baik tak
ahhh senang lah lepas nie nak blend eyeshadow secara proper and agak
perfectt yang penting blend dengan nice bukannya macam bertompok ke
plus bila use semuanya nampak lah blackhead yang ada kat hidung hehe

Alhamdulilah dapat apa yang aku impikan and semuanya dapat on
birthday ku yihhhhhaaaa

Then kakak kasi surprise belikan kabuki pink brushes auwwwww
bertambah collection brushes okey but i love it so ada banyak jenis
then semuanya boleh blend segalanya dengan mudah dan ringkas
gitukkk

But yang nie aku kena buat label name part brush tu so tak de lah 
nanti tertukar ke haper ke so senang nak use just berpandukan pada
label then can siap already

Eiii so happy dapat semua benda yang aku nak

Syukur Alhamdulilah ^_^

I'm super happy

No comments:

Post a Comment