Friday 24 February 2017

Suka Tapiii

Aku suka kucing lelagi yang jenis bulu kembang muka penyek
kucing biasa pon suka jugak kalau dapat color color lagik best
aritu anak kucing baru lahir orang buang color hitam tapi kat
keliling leher color putih macam pakai rantai lawa
tapi sayang dah meninggal susah nak jaga anak kucing baru
lahir cara kita jaga tak sama dengan mak kucing
 

Disebabkan masalah allergic pada bulu kucing aku tak boleh
nak bela or main dengan kucing :(
semua jenis kucing bulu tebal sama bulu normal pon sama
kena sikit start bersin lelangit gatal hidung gatal mengenyam
mata gatal terus berair lepas tu dada sesakk
stress okey


Bukan kucing saja segala binatang yang berbulu pasti akan kena
pernah bela guinea pig jenis bulu panjang pon sama
kena semua symptoms tu stress jek
stress tak dapat nak dekatkan binatang tu kat muka
stress tak dapat cium dengan gomol
 

Sebab tu sekarang aku dah malas nak bela apa-apa
binatang yang berbulu baik bela diri sendiri jek lah
entah lah tengok kucing geram jek dapat pegang pegang best
tapi fikir balik kena symptoms tu buat aku malas nak buat
semua tu biar jek lah
 

Teringin nak bela bela kucing lagik tak kisah kucing biasa
pon boleh jaga elok elok nanti cute jugak
kalau dapat aku nak try beli munchkin pulak
kaki kontot cute jek hahahha rega mahal giler
dari beli kucing baik beli makeup :p
 

So no cats for me no binatang berbulu for me
hukhukhuk sedihhhhhh....

No comments:

Post a Comment