Thursday 23 February 2017

Seram: SpiderMan Kepala Botak

Bila dikatakan begituk aku pon dok terbayang hahahhaa actually 
dia melekat macam ala-ala spiderman then kepala botak
melekat kat tembok depan rumah kau rasa...???

Few days nie makin teruk nampak i is super duper stress
yayaz cakap asyik nampak lalu lalang either hitam and putih
selalunya bergilir kejap nampak putih kejap nampak hitam
aku pon selalu jugak kena stress weyyyy

Memula yayaz cakap nampak macam pak tam balik kerja
terus duduk kerusi kat depan (luar) tempat yang selalu
hisap rokok masa tu petang

Then malam tu yayaz cakap nampak macam baju pak tam
berjalan menuju ke tempat buai sofea
masa tu sofea tengah tidur okey
tak sampai beberapa minit opiyah bangun nangis
selalunya sofea kalau bangun jarang nangis haishh

Aku pulak memula nampak macam pompuan berdiri
kelip mata ehh hilang tapi kat situ ada bakul dengan
towel sofea so aku just ala mainan mata jek

Lepas tu malam before yayaz nampak yang menuju kat buai
aku nampak lelaki hitam tengah berdiri aku tergamam jap
kelip mata okey bag hitam so just kena main macam gitukk

Ingatkan dah habis kena kacau nie tetiba yayaz cakap
nampak macam kaki pakai seluar putih berjalan walaweyyy
ehhh tak puas lagik ke nak mengacau hah...!!!

Before nie pon umairah pernah cakap nampak benda tu
macam spiderman kat atas bumbung masa tu dia balik malam
hmm bila tu teringat haishh nak sangat jadik spiderman ehh....

No comments:

Post a Comment