Friday 27 January 2017

Sakit Kepala

Disebabkan nak mencari gambar then buat edit vlog kena pulak sakit kepala  memula sikit demi sikit ingat boleh tahan sekali makin lama makin sakit fine  dah tak boleh nak tahan kena jugak carik ubat hmm

Makan ubat pusing sana pusing sini dah hilang then nak menunggu firework  nak tak nak bertahan jek lah huhuhu

Aku rasa migrain kot kena sebelah kiri rasa denyut denyut sampai kat tengkuk  terasa semuanya haishhh takut pulak jangan lah jadi apa-apa hahahha bongok  kan tapi tu lah aku makin aku over risau makin kuat so aku just istifar jek lah  dengan harapan please please hilang nak tengok firework :p

Bila sakit kepala menyerang memang extra stress sebab tak tahan mesti  akan carik kain basahkan then tekap kat kepala and mata nanti rasa lah lega  sikit sebab panas dah keluar kan dulu pakai cool fever tapi sekarang cool fever mahal okey so beter guna kain jek lagik senang tekap lelama keluarkan panas then lega....

Tu pon aku tampal koyok dengan harapan cepat lah lega...!!! eiii tak suka kalau  kena sakit kepala lah dari dulu sampai sekarang tak suka bila sakit rasa macam huru hara paling benci bila sakit kepala mesti nak duduk tempat gelap no lampu no tv no phone no ipad no cahaya

Dah tak tau apa cara nak buat untuk hilangkan sakit kepala dengan secepat yang mungkin.....

No comments:

Post a Comment