Thursday 26 January 2017

A'pieu Johor Bahru

Aku baru taw another korean brand masuk kat pasaran Johor kali nie brand A'pieu pulak yang nie jarang sikit dengar  sebab tak berapa banyak produk famous cuma ada sekali dua aku nampak kat instagram cushion cartoon dia so so cute

Hmmm aku bekenan dengan milk mask harga pon murah RM3.90 lepas tu few makeup dia harga also murah single eyeshadow RM16.90 tapi aku tak main swatch color huhuhu

Orang pon tak ramai sangat masuk takut tak lama jek kat Aeon aka jusco tebrau ye lah kos sewa kan mahal yang nie berdekatan dengan thefaceshop tingkat 1 kat bangunan baru

Tunggu lah nanti aku nak try dia punya mask, makeup, cushion and skincare or remover makeup

Now tak boleh beli duit belom ada kena tunggu dah ada duit then try sikit-sikit and hope jangan lah time ada duit dia tutup huhuhu pelik kenapa tak ramai orang masuk brand nie agak kurang dengar kecuali design cushion dia lawa

Tapi aku tak sure design yang cute tu termasuk ataupon tidak sebab masa tengok tu aku tak berapa nak tengok sangat pasal aku dok belek tengok mask huhuhu

Mask dia harga ada murah ada mahal tapi tak de lah sampai RM8++ paling mahal RM7 kalau tak silap aku ala rugi tak amek gambar :p

So apa yang the best item from brand nie nanti aku nak try buat research tengok kebanyakkannya nak tengok kat youtube senang kot hehehe....

No comments:

Post a Comment