Saturday 28 January 2017

Innisfree Johor Bahru


Yeaayyyy innisfree dah sampai kat johor bahru ^_^ penantian ku akhirnya menjadi kenyataan tersangattt suka katanya kat fb yang nie adalah first innisfree kat johor bahru lepas nie tak pasti akan bukak kat mana lagik

Ohh ya innisfree pertama johor kat Aeon aka jusco tebrau  bukan main happy lagik aku
memula ternampak ada orang nie pegang paper bag innisfree then aku macam ehh ada bukak ke kat sini then ternampak dalam paper bag tu toys bebudak so aku pon maybe kawan dia kasi lah tu

Sekali jalan nak ke lift ternampak sign kat depan harris bookstore INNISFREE aku punya exited then ehh kat mana pulak rupanya kat bangunan lama and dulu kedai makan kira berdekatan dengan the body shop haishh kenapa lah tak satukan dekat-dekat the face shop



Hahaha aku pi beli 2 ketol mask..
satu mask harga RM4 kat giant jual rm6++ aikkk jauh betol harga tapi tak pe now i can buy already

Lepas tu aku pon saja tanya pasal ternampak pasal benefit membership pasal aku pernah terbaca katanya kena beli RM300 then baru dapat so aku pon tanya lah then SA kata any purchase boleh beli
then aku tanya even mask 2 ketul then dia kata yes

Yeaayyy bukan apa kang tetiba mask tak termasuk tak ke sakit hati so masa nak collect point tu system down pulak adeyy menunggu lagik tapi tak pe menunggu sesuatu yang syok i redha hahhaha

Tapikan price innisfree jauh berbeza dengan etude house and lagik murah daripada etude house aku dah try compare so ada part boleh beli innisfree ada part boleh beli kat etude house

Aku dah aim beberapa produk tunggu lah duit ada aku beli... 

now just beli mask next time sikit demi sikit aku beli hahahhaha tak sabar nak menghabiskan duit sebab nak beli makeup

By the way nie first purchase yang aku beli from innisfree yeaayyyy
 


No comments:

Post a Comment