Sunday 22 May 2016

Hate U Mr Durian

Dalam family cuma aku sorang yang tak suka durian tak boleh makan malah tak boleh bau langsung durian terhidu pon cukup membuatkan tekak aku loya

Bila musim durian tu bermaksud musim stress kalau boleh sepanjang musim durian aku nak selsema so bila hidung block tak de lah bau busuk durian menyemak masuk ke dalam rongga hidung

Ingat lagik dulu tuisyen cikgu nie tanya siapa tak suka makan durian cuma aku sorang jek angkat tangan kira geng lah dengan dia siap dia cakap kalau husband dia beli durian dia duduk dalam bilik

Yayaz suka dengan durian favourite habis so aku cakap kalau nak makan pergi makan jangan dekat peluk or cium aku lepas makan durian brush your teeth then lepas tu baru dekat

Bila beli durian aku akan kurung diri dalam bilik sampai family aku habis makan durian and aku akan pastikan ada spray wangi if terbau apa lagik zasss spray supaya bau durian hilangggg

Paling stress kalau durian yang tinggal masuk tupperware then masuk dalam fridge walawey dia punya bau cukup menyesakkan diri masa tu request nak beli fridge sendiri so tak de lah bau durian

Kereta pon sama busuk okey lelagi lepas beli durian then naik kereta tu aduhaiii dia punya bau perghh nak nangis rasa

Bila musim durian memang tak de maknanya aku nak pergi pasar eii bau durian merata-rata penat asyik nak tutup hidung jek

Loya tekak aku bila terhidu bau durian Yayaz pulak setiap kali nampak durian suruh aku tutup hidung tapi kalau datang naughty dia paksa aku suruh makan memang tak lahhh...!!!!

Pernah aku cakap tak nak life partners yang suka makan durian eii busuk okey bau durian then asyik kena kutuk dengan BFF's aku kononnya nanti dapat yang giler makan durian cettt no way still tak taw lah macam mana kan tu belakang cerita

Aku memang tak suka durian kau buat lah apa sekali pon memang aku tak makan dan tak akan sentuh

Pernah dengar cerita girl nie tak suka durian sekali pregnant mengidam nak durian iskkk dasyat start dari tu terus suka 

Datang idea jahat rasa nak racun jek semua pokok durian biar lenyap terus durian dari muka bumi hahahahaha *gelak jahat*

Kekadang kena jugak kutuk semua dalam family suka makan durian tapi apesal aku sorang je tak suka durian include makan and bau hmm tak taw lah dari kecik semua makan aku pulak tutup hidung

Penat nak survived bila musim durian bagi pebenci durian seperti aku yang hanya mampu berharap kena selsema sepanjang musim durian tapi percayalah memang tak kena langsung

Stress okey orang jual durian tepi jalan sometimes kita bukak tingkap kereta lepas tu bau-bauan durian menyelinap masuk 

Semua dalam rumah stress aku cakap lepas makan durian please brush your teeth or kalau tak nak jangan dekat dengan aku

Selalunya Yayaz lah jadi mangsa aku sport check tengok ada bau lagi or tak siap tangan tu aku paksa cuci berkali-kali supaya bau hilang

Yayaz suka dengki aku lepas makan durian sibuk nak peluk lah nak cium lah ehhhh no way sila bersihkan dulu buang bau durian baru datang dekat

Nie nanti sofea tak taw lah suka makan durian ke tak... Kalau tak ada jugak aku geng kalau suka abislah buatnya join dengan abang Yayaz nangis lah aku

Yayaz setiap kali balik rumah mak dia puas lah makan durian kat sana bila balik semula dengan kitaorang uishhh macam nak pengsan bau durian kat tangan

I hate u durian

Benci..... Benci..... Benci
 
Bau durian busuk menyekskan rongga penghiduan aku 

Pakal jek selsema nie tak boleh diwujudkan secara sendiri kalau tak dah lama aku buat tak adalah aku terseksa nak hadapi 

Kekadang rasa macam nak lari pergi ke tempat yang tak ada durian so boleh lah hidung aku bernafas dengan selesa aman damai tanpa bau-bauan yang busuk itu

Attention Mr, Mrs & Miss Durian i hate u... 

I hate u so so so much..!!

No comments:

Post a Comment