Tuesday 24 May 2016

Bila Turn Kau

Si kakak lah tetiba tag kat FB pasal jaga anak buah dah boleh kahwin datang pulak minah sorang nie yang tak habis-habis suruh aku kahwin 

Soalan yang selalu ditanya bila jumpa kawan sekolah balik haishh

Kat sekolah geng aku ada 3 orang include aku 4 orang lah si Mai kahwin dulu dapat anak girl lepas tu Azma kahwin baru bersalin anak boy bulan 12 giliran Fad pulak kahwin tinggal aku jek lah single mingle

Tu yang si Mai asyik dok tanya bila bila nak kahwin geng lain semua dah kahwin aku jek belom lagik huhuhu rilex umur aku belom cukup untuk kahwin lah Mai 

Aritu add cikgu zaman sekolah rendah rapat jugak lah pernah jadi cikgu tuisyen bebual kat messenger then dapat jugak soalan cepumas cikgu tanya aku dah kahwin ke

Kekadang tak taw nak cakap apa kat orang yang tanya aku pon tak taw nak cakap apa sebab hati tak de rasa nak kahwin tak taw nape BF pon tak de macam mana nak kahwin.....

Just gurau dengan Mai kata nak abang sado lah tunggu putera kayangan lah just alasan untuk tutup cerita Bila Nak Kahwin

Rilex enjoy hidup dengan Mum, Daddy, Yayaz & Sofea 

Sampai masa aku kasi kau kad jemputan ehh Mai

Nak tengok anak aku ehhh hmm bapak budak tu pon tak jumpa celah mana budak tu nak wujud okey pe tengok anak buah aku dulu :p

No comments:

Post a Comment