Wednesday 11 May 2016

Cukup-Cukup Lah

Cukup lah selama nie aku korbankan semua media social aku semata-mata malas nak kecikkan hati orang or biarlah malas nak orang baca apa aku post nanti kecik hati

Selama nie aku just biarlah aku buat yang baru... 

Tak pe lah janji hati aku tak sakit...

Nak buang nanti dikatanya macam-macam hanya sebab ikatan persaudaraan tapi sampai bila aku nak biarkan perbuatan mereka

Aku berhak marah atas apa yang mereka lakukan pada mum daddy dah sampai masanya untuk aku bertindak mempertahankan hak aku di media social

Paling penting hak mum dan daddy yang mereka guna peluang bukannya nak baikkan tapi sebaliknya makin memusnahkan

Dah tiba masanya aku tunjuk sifat kemarahan aku pada mereka semua atas perbuatan mereka

Kerana perbuatan mereka aku nekad untuk unfriend plus block so aku boleh use balik FB lama aku cukup-cukup lah aku korbankan FB aku demi kerana manusia yang bernama saudara

Dulu Instagram betapa bodohnya bila si kepoh jahanam dapat taw terus aku deleted walhal bape banyak memories yang ada dalam instagram tu

Now aku bangkit tak ku buang seperti dulu malah aku tetap teruskan Instagram aku yang sedia ada cuma aku terpaksa korbankan Instagram makeup aku kerana aku tak de cukup data untuk uruskan kedua-duanya

Pernah aku change twitter baru tapi rasa sayang coz twitter tu aku create on birthday aku tak boleh jadi aku terus block mana yang aku rasa khianat mum and daddy 

Cukup lah kerana mereka aku kena buang buat baru stress taw tak 

Kekadang jadi stranger buat mereka yang mengenali aku sejak aku lahir lagik bagus tak menyakitkan hati biar lah mereka rasa dan ingat perbuatan mereka tu adalah SALAH

Aku nak bangkit tak nak lagik fikirkan perasaan orang mana aku tak suka yang jenis khianat dan tikam belakang mum dengan daddy terus aku unfriend and block 

Tu jek lah jalan terbaik untuk semua media social aku

Dulu rasa best sedara mara kumpul kat media social tapi sekarang rasa baik kau tak payah menyemak lah

Just 2 kazen yang boleh dipercayai yang lain semua aku nak kasi zasss bersihkan media social ku

Jangan nak menyemak kat media social aku cukup lah kepoh dengan status FB ku

Mum pon tak kepoh dengan status FB anak-anak kau...!!!!!

Nie adalah kemarahan yang meluap-luap.....!!!!!!!!

Tolong berambus dalam kehidupan kami kalau boleh lenyap lah untuk sampai bila-bila 

Goodbye buat semua yang jadi pengkhianat, batu api, tikam dari belakang duduk lah korang dalam list yang aku block untuk selamanya....

Tolong lenyapkan diri korang

No comments:

Post a Comment