Wednesday 27 April 2016

New Decorations

Impian aku sekarang nie nak renovation bilik seciput aku kalau boleh nak tambah toilet :p tak taw lah boleh ke tak nak selitkan toilet or tukar bilik lain :p

Dalam kepala otak aku nak cat bilik color baby pink lepas tu katil almari bla bla bla nak color white from ikea maybe

Cantik giler dah ramai buat deco macam gituk eiii stress aku

Tapi tu lah cuma mampu berangan jek lah untuk jadi kenyataan tak mungkin sangat sangat tak mungkin untuk jadikan kenyataan

Kalau ditakdirkan aku boleh buat apa yang aku nak hmmm akan aku pastikan deco yang aku impikan akan menjadi kenyataan ^_^

Dari segi decoration sampai lah ke barang barang makeup haishhb kalau lah jadi kenyataan best giler

But susah nak jadikan kenyataan sangat sangat mustahil ianya menjadi kenyataan

Biar lah aku jadikan ianya sebagai impian ku saja...

Ya Allah jadikan lah ianya kenyataan bukannya impian or anganan....

No comments:

Post a Comment