Tuesday 26 April 2016

Aduhaii Stressnya

Ingat lagik 2013 first time masuk hospital... Sepanjang 23 tahun tu kira first time lah

Kerana Denggi aku kena masuk hospital eii stress seyy duduk kat hospital 

Masa tu bulan Ramadhan baru bermula suddenly kena demam amek darah sah denggi terus kena hantar hospital

Nak masukkan air kena cucuk sana cucuk sini coz tak jumpa urat walaweyy sakit giler doctor cucuk nurse cucuk nak nangis pon ada nak menyepak pon ada jugak

Masuk ward pepagi kena amek darah ada sekali tu bukan main sejuk tangan nurse kejut aku untuk amek darah bangun terperanjat 

2 hari jek tidur hospital aku mintak dengan doctor nak balik tapi tak dapat dapat balik coz palette darah asyik jatuh jek eii geram betol

Bila mum balik tengok ketuk ketuk ramadhan aku make sure habis jek tu dalam 11:30 malam terus tidur pasal takut

Sebelom mum balik aku buang semua air urine so tak de lah bangun tengah malam urine takut otak dok saiko aku kononnya ada hantu dalam toilet kuang ajo punya otak

Setiap malam doa boleh balik tapi doa tak dimakbulkan hurmm seminggu duduk hospital

Tangan dah bengkak masuk drip air punya lah aku cover nak pastikan tak de nurse nampak sekali ada satu nurse nie nampak terus cakap drip jarum nak kena bukak tangan dah bengkak

Aduhhhh sekali lagikkkk nak menanggung sakit carik urat

Pagi tu bukak jarum drip air wahh punya suka hati aku bebas dari wayar masuk air siap cakap dalam hati dah tak masuk air lagik nie

Sekali tengah hari hah amek kau nurse datang nak cucuk drip air haiyooo punah musnah harapan tinggal harapan 

Nurse carik urat tak jumpa then dia cakap kesian kat aku urat tak jumpa lepas tu nurse tu blah dalam hati yeaayy tak kena masuk air 

Tak lama lepas tu 3 nurse datang tadah lah tangan untuk dicucuk yang bestnya tak sakit and kejap jek 

Cuma seksa bila pagi nak test darah urat halus so memang tak jumpa seksa wooooo

Balik amek lebam lebam tangan nurse kasi cream suruh pakai kat tempat lebam nanti lama-lama okey

Selera makan memang tak de tengok orang depan makan punya lah berselera aku nie makan jek muntah tengok makan tekak mual 

Ikutkan tak boleh muntah lepas makan tapi cover cover muntah pasal takut nanti tak boleh balik :p memula muntah kena masuk ubat tahan muntah 

Just cukup time makan panadol denggi tak de ubat

Cukup lah sekali tak nak masuk lagik seksa okey seminggu tu punya lah lama tak sanggup aku 

Otak aku suka saiko aku konon ada hantu lah bangunan runtuh lah siot jekk......

No comments:

Post a Comment