Monday 18 April 2016

Kisah Dedulu

Dulu aku tak suka dressing table rasa macam euww tak masuk dengan jiwa masa renovation bilik aku cuma mintak meja computer jek tak mo meja makeup

Semua barang makeup masuk dalam almari senang nak pakai sambil berdiri just guna normal cermin siap jugak menjadi

Satu row penuh dengan barang makeup kalau ada dalam bag pon sumbat jugak dalam almari

Yang bestnya dulu tak pakai remove makeup just basuh guna pencuci muka yang ada foam tu kira dah bersih lah

Masa tu tak suka mascara coz bila cuci muka jadi macam melekat lepas tu susah nak hilang dan mesti mata gatal

Ingat balik bodohnya aku...

Masa tu remover makeup tak berapa banyak yang ada

Yang lagik sadis bila ex maid mum rembat barang-barang makeup aku tanpa aku sedari stress giler masa tu kalau jumpa nak jek aku jotos kepala dia

Masa tu bila pergi holiday bukak beg besar sumbat semuanya kekadang tak susun balik sumbat dengan bag dalam almari see punya lah pemalas

Then entah macam mana dah mula ada hati nak susun makeup cantik-cantik

Dah list nak kemas meja computer nak letak barang makeup susun elok-elok tapi nak letak ke dalam sikit coz bebudak asyik nak capai jekk

Aku dah nekad raya nie aku nak transform meja computer jadi meja makeup tapi tak kesampaian coz arwah nenek meninggal hilang sudah mood untuk buat semua tu

Lepas dah rasa okey aku search jumpa arcylic makeup organizer masa tu dah berbunga-bunga hati nak carik and beli untuk letak makeup aku

Carik kat johor tak de yang ada cuma kat KL jek sedihhh seyyy

Dari 2012 aku idamkan and Alhamdulilah 2015 baru aku dapat beli see betapa lama tu mengidam hahahha

Dulu tak reti sangat jaga muka malas giler lepas makeup basuh guna facial foam lepas tu pakai moisturizer kalau tak makeup tak pakai lah moisturizer

Sekarang baru terkedik-kedik nak jaga muka huhuhu

Imbas balik kelakar tapi tak guna nak imbas banyak sangat nanti hati sendiri yang terluka.....

No comments:

Post a Comment