Wednesday 13 June 2012

♥ Syndrome PMS ♥

Perut dah start sakit tanda mau peyed now pinggang dah start
cocok-cocok bulan nie rasa semua syndrome ada bulan lepas
tak de plakkk hurmmmmm kekadang rindu nak sakit perut macam
dulu pendek kata aku rasa life aku yang dulu lagik bagus dari
life aku sekarang nie entahh la dah tak tahu nak kata apa
biar la takdir yang menentukan semuanya
aku rindu nak jadik student la rasa macam nak kembali ke zaman
sekolah menengah jek la boleh tak ek...??? :p
rindu nak buat homewor rindu nak study rindu nak conteng-conteng
rindu nak kena sportcheck rindu nak bring phone ke sekolah
haishhh kalau ler boleh kembali hanya uuntuk sebulan jek dah cukup
pihak sekolah tak nak buat reunion ker?? kembali ke sekolah seperti
dulu kekekek berangan jek lebeih mana boleh sekarang nie ada yang
study ada yang dah kerja ada yang sebuk uruskan rumah tangga
aku nie sebuk uruskan diri sendiri yang tak pernah terurus huhuhuhu

No comments:

Post a Comment