Wednesday 27 June 2012

♥ Ke KL ♥

Tak sabarnya monday 2.7.2012 nak pergi kl wink wink harap2 jadik la
aku mau cari barang2 untuk hari raya senang nok nanti pose-pose
tak payah la nak keluar mencari aku paling malas bulan pose nak mencari
barang2 raya sebab dari dulu dah diajar before pose settle kan semuanya
now dah terikut-ikut kekkekeke
harap2 nanti dapat la jumpa don daniyal ke adu amran ker kan bestt
nak no fon dgn fesbok dorang :p
kan besttt kalau dapatt and aku nak belajar memasak dari adu amran okey
tak ekk...???
aku ingat nak carik perfume baju tidur bra & panties baju jalan maxi dress
baju kurung maybe cari kat jb jek kat angsana kot tak pon just guna
baju beberapa tahun yang lepas ajek la ekkk
ehh aku dah hantar jahit baju aku cuma hantar sepasang ajek ingat
aritu nak buat 2 then tak sempat nak carik kain hurmm tak apa lahhh
nanti baju kurung tu just carik kat angsana ingat nak try pesen jubah la
agak-agak gerek tak ek...???
nak mencari case bb la kat sana untuk pakai raya wink mata bersinar
aku pon tak pasti sama ada akan dapat or tak galaxy note pink tu
masa b'day sis dah pergi tempahh tapi entah nak amek bila pon tak tahu
sis kata nak pakai raya galaxy note tu if ada rezeki aku use aku akan
pakai untuk raya nanti weee phone raya so nanti bila dah amek baru
boleh carik case galaxy note sekarang nie tak boleh *frussssttttt*
aku tak sabar nak carikkk perfume raya weeeee

No comments:

Post a Comment