Wednesday 13 June 2012

♥ Andaiii kan ajek la ♥






Kan besttt kalau aku boleh use shampoo seperti nie full set
shampoo, conditional, hair mask, night essence or serum segala-galanya
la mesti rambut aku makin menawan kan kan kan tapi apa kan daya
mana mungkin untuk semua ini pasti menjejak rm1000 punya la
dear boleh tak nak beli full set seperti nie untuk perjagaan rambut...??
aku ingat la dulu shampoo nie la yang aku beli kat protip
adeyy ingat-ingat lupa tapi naluri aku dapat rasa yang nie coz color
botol tu pon sama seperti yang nie jugakkk
kalau dear kasi beli pon Syukur Alhamdulilah tapi nak letak dalam toilet
errr menyeramkan dah ler semua set tu mahal giler bayangkan kalau
maid pon suka suka gunakan tak ke rasa menyirappp...????
aku berharap ada toilet sendiri so boleh la aku susun semua seperti
gambar diatas tanpa risau ada tangan lain menggunakannya tangan
lain tu merujuk kepada maid....!!!!
tapi masalahnya itu adalah hanya angan-angan sahaja mana mungkin
toilet sendiri rumah nie just 2 toilet len la berpindah ke apa tapi tak
mungkin lor akan berpindah maybe kalau berpindah ada bilik & toilet
sendiri aku akan beli semua set shampoo itu and guna dengan senang
hati lepas tu sabun body shop setoberri pon boleh use dengan happy
hummmm dah di kata itu semua angan-aganan sahaja kalau jadik
kenyataan best kan doakan agar satu hari nanti ianya akan jadik kenyataan

No comments:

Post a Comment