Friday 1 June 2012

♥ Design Template ♥

Insya Allah tak lama lagik aku nak suruh orang design layout blog aku
untuk blog nie Insya Allah satu hari nanti aku akan design jugak
or aku buat satu design tapi kedua-dua blog aku boleh guna amacam
cara tak...??
aku akan buat di header yang gambar muchuk berserta bear flower or heart
then aku duduk dibuai sambil diapit oleh mum dan daddy sweet tak ek??
cuma background dia jek aku tak pasti nak buat macam mana seyyy
hurmmm aku akan suruh dia buat design footer letak doll gambar girl
sambil berkata sudi la datang kembali ke blog saya something like that la
i think this month boleh siap boleh settle eiii macam tak sabar seyyy
sebelom tu kena pastikan dapat green light daripada mum mana boleh
suker suker kepala otak aku jek lepas dah dipersetujui baru boleh ke
next step bebehhhh so tadi tengah deal dgn si lieza pedesign layout tu
aku rasa macam dia okey walau cerewet macam mana pon dia layan
jugak walau first tanya tu tak de la macam sombonk ke aper aku paling
rasa whitey mummy tu macam kureng cikit la maybe coz sekali dua jek
tanya kot and rega dia mahal giler lepas tu kalau tambah banyak item
kena cas uwaaaa stress dalam pale nie dah macam-macam fikir macam2
nak buat okey aku buat semata-mata untuk kepuasan aku menatap
blog aku bukan sebab gedik nak show off ke aper lagik plak blog tu
mana ada pemes amos so just bese-bese tapi bagi aku blog tu
adalah second terbaek selepas first blog aku yang nie so biar yang ini
aku private kan so aku boleh tulis luahan hati aku kira macam diary
secret aku lorrr...yang itu biar jadi diary tak secret aku hehehhehe boleh
gitukkk boley kan ajek la auwww dari dulu aku nak suruh orang design
now Alhamdulilah Allah beri rezeki untuk aku design so muchuk
u bolehhhh beraksii bukan berlagak tapi untuk kegembiraan aku peace

No comments:

Post a Comment