Tuesday 28 October 2008

♥ U mobile ♥


Hari ke lima raya lepas aku dapat U mobile percuma

so try la untuk pakai memang call murah sesangat

mak aku pakai line celcom so bila call rasa macam lama la

bergayut call mum ...

then aritu pak tam kata bila dia msg aku murah

sebelom nie kira mahal la coz aku pakai hotlink

dan rajin gak dia msg aku mengguna kan U mobile

so skrg nie kakak dgn pak tam pon dah mula

gunakan prepaid U mobile

aku paling suka part coverage U mobile

line sentiasa penuh even masuk tmpt pendalaman

aku pernah ikut pak tam pergi Pontian

beraya rumah kawan dia

memang line penuh...

masa aku dapat free prepaid U mobile

kawan abang aku duk berkata

entah-entah susah nak dapat coverange

haha last-last Digi yg tak de coverage

yang U mobile penuh coverage....

dan dulu masa aku pakai Digi

punya la frust asyik selalu tak de coverage

kalau malam raya pulak selalu sukar nak msg atau call

begitu jugak dengan top up...

setelah hampir 3 tahun setengah aku setia

menggunakan prepaid Digi akhir nya dalam masa 3 tahun

aku jua pernah menggukan prepaid Celcom..

lepas aku putus dengan ex aku terus buang number Celcom

bukan apa asyik kena kacau dengan kawan-kawan dia

celaka betol la ex aku pergi beri number

aku dekat kawan-kawan dia....

akhirnya akhir bulan 3 aku menukar prepaid

ke hotlink itu pon coz abang Iz kata murah nak msg aku

cehhh sampai la nie tak msg aku

kalau ada problem jek baru nak msg

maybe prepaid U mobile ini tak akan

aku tukar dan matikan....

biar la ianya bersama ku...

begitu jua number Hotlink aku...

No comments:

Post a Comment