Tuesday 21 October 2008

♥ Isnin sudah kembali ♥

Cepat masa berlalu seperti baru aje semalam habis sekolah
Hari isnin 20/10/08
aku kembali belajar computer
teringat kembali kisah 3 tahun lepas
di mana tempat itu aku bertemu dgn Emir..
tak sangka lak 7 hari aku boleh jumpa dia
kat sekolah 5 hari
tmpt tuisyen 2 hari
jadi hari-hari jumpa Emir
padahal aku gelarkan mamat tu "sotong"
member aku pon dok sibuk nak memadankan
aku dgn dia katanya sesuai lah
tapi actually tak sesuai pon
tapi peliknya kami memang byk persamaan
aku selalu sgt perasan maybe tu perasan je la
yg tak bestnya masa SPM
aku dapat beg pensil
sama colour dgn dia menyampah...!!!
nape masa tu tak sama colour dgn ex ( Waktu memula couple )
so bila balik kelas teringat
saat aku tuisyen kat situ
sungguh banyak kenangan aku merinduinya...

No comments:

Post a Comment