Tuesday 14 October 2008

♥ 11/10/2008 ♥

Buat kenduri plus open house la jugak...
so aku pon duduk ehh silap diri depan umah bersama dengan akak2 ipar ku
maknanya gantikan mak aku lah keh keh keh
then aku kenal sorang mamat nie yang bernama "Irfan"
dia macam tak puas hati bila aku bermesra dengan pak din ( adik ipar abg num 3 )
then aku dengan pak din pon sengaja buat-buat mesra sengaja buat-buat gediks
aku pon pelik kenapa dia tetiba jek muka dia berubah
bila nampak aku bersama pak din
ternyata antara aku dengan pak din memang tak de rasa apa-apa
yang rasa cuma rasa macam satu family dia sendiri pon beritahu
walau masa tu ramai ingat pak din tu pasangan aku wakakaka
kelakar sungguh la dorang nie
mungkin coz dorang nampak aku asyik berdua dan bermesra kot
tapi bila aku terserempak dengan Irfan dia macam malu-malu
mahu senyum kelakar la budak Irfan tu
tapi yg aku pelik kenapa tetiba aje dia macam marah bila
nampak aku bersama pak din
dan jugak kenapa dia macam tak suka bila nampak pak din
maybe coz siang tu aku dok menjerit panggil bapak aku
al-maklum bapak aku asyik hilang keluar
tengok orang buat kerja
aisey malu jek sebab rupanya budak Irfan asyik tgk
aku dok menjerit kuang kuang kuang
lepas tu siap hantar orang balik dan dengan selumber
menghantar dorang
pulak tu sibuk mendukung Umairah ( anak buah num 3 )
menjaga Umairah yang tetiba je sakit lagi
cute lah macam jaga anak sendirik pulak
kuang kuang kuang
tapi lepas itu kitaorg pon bersihkan lah rumah
cuci lantai main air gila-gila kitaorg masa tu
dah lah waktu tu pukul 12 lebih tgh2 malam lak tu
best sangat rasa macam nak ulangi jek
lepas itu kena marah coz memekak tgh2 malam
tak pe lah sekali sekala jek dalam setahun
rasanya wa nak buat lagik nak main air lagik
dan wa nak jumpa balik dak Irfan untuk bertanya
kenapa tetiba dia macam tak suka aku rapat dengan pak din
huhu apa-apa pon biar lah jadi ...........................................................................
tgk Kala Malam Bulan Mengambang dekat Kirana lagi best
walau ada rasa seram nak tgk
dah lah sorang-sorang.....

No comments:

Post a Comment