Tuesday 21 October 2008

♥ Cerita ♥

Aku suka bercerita menulis
tapi tak seorang pon yang larat
melayan karenah aku
maybe coz aku nie tak pandai bercerita
tak pon mungkin aku nie tak reti nak beri pendapat..!!
dan mungkin coz aku nie sopan
ye lah aku nie tak bape reti nak ganaz-ganaz
walau pon aku dah cuba
tapi masih tak boleh
entah lah kenapa aku sendirik pon tak pasti
kekadang aku lebih suka melayan perasaan
dengan membawa novel ke
menulis ke dan jugak buat aktiviti berfaedah
dan kerana itu jugak lah aku
malas nak online
sebabnya aku rasa macam menyebuk
bila bersama mereka
dan aku tak seperti mereka yang pandai
berbicara dan jua pandai melayan
aku lebih kepada menyepi
entah lah mungkin di sebabkan
oleh aku sendiri
tapi aku ahhh biar lah
pernah aku menyatakan jadi diri sendiri
walau betapa teruknya dan buruknya diri kita
entah lah aku sendirik pon
tak pasti apa yang akan aku lalui
semua ini betol atau pon salah
benar kata pepatah
" Sendiri lebih indah "
coz tak perlu jaga hati org
biar pon tak de siapa menjaga
hati kita...perasaan kita
kerna itu aku lebih suka
melepak di gempakZ
coz kat situ semua menerima
seadanya...ntah la ada something
yg menarik aku untuk ke situ
bukan sebab tittle tapi
sebabnya di situ aku terasa aman
sebabnya aku tak pasti..
...

No comments:

Post a Comment