Tuesday 22 January 2019

Ohh my dear

"Nanti kalau asu dah ada anak mesti asu dah tak sayang yayaz, mesti asu dah tak nak yayaz lagi"

Ohh my dear yayaz tu adalah tak mungkin akan terjadi asu akan sentiasa dengan yayaz forever and ever..!!

Tak mungkin ianya akan terjadi even asu ada anak sekali pon asu tetap sayang yayaz dan tak mungkin aku tak nak yayaz lagik

Asu akan jaga yayaz sampai yayaz cakap yayaz dah tak nak asu lagik...

Aku usik yayaz cakap nak kahwin then suddenly yayaz cakap gituk mana mungkin aku kahwin ada anak then aku ignore yayaz or senang cakap pasal dah ada anak sendiri aku tak sayang yayaz or tak nak yayaz lagik aku paham maksud yayaz dan Insya Allah ianya tak mungkin akan terjadi

So my bakal suami aka partner please take note yang yayaz always dengan kita forever even kita ada anak satu hari nanti and please sayang yayaz macam sayang anak sendiri okey

Aritu yayaz cakap yeaayy nanti yayaz ada 2 bapak hmm 

Nie baru dari yayaz belum lagik dari sofea huhuhu

No comments:

Post a Comment