Thursday 31 January 2019

40% SkinCare

Last week guardian buat promotion 40% for skincare semua jenis skincare so time ginik untung taw sebab dapat murah but sayangnya kulit muka aku mengada tak serasi but sabun cuci muka boleh cleansing oil also boleh and micellar water also boleh fuhh selamat ohh dengan bio essence rose gold tu also can

Then mum cakap nak beli cleansing oil sebab cleansing oil mum dah habis so kebetulan ada sales why not grab kan ingat nak amek cleansing oil hada labo sekali sold out licin weyy payah sangat nak beli dari dulu sampai lah sekarang so nutox nie dalam rm22++ gituk aku dah lupa wakkakaa

Aku beli concealer sebab murah 50% lepas tu aku memang use concealer nie easy peazy so senang nak apply laju jek siap kalau makeup simple lah hahaha so aku siap amek code lagik so senang nak beli and rezeki ku code medium tinggal 2 saja yang banyak code 122 sand color cerah

Lepas tu aku nak try guna eyeliner jenis pen liquid selama nie use macam ala ala pencil so why not murah 50% beli lah kan so hope best lah and hope eyeliner tu beri kerjasama wakakkaa

And the last remover wipes for mum sebab nak masuk singapore kan so leceh nak bawak cleansing oil untuk pakai remove makeup tapi mum just pakai pearl cream jek tapi tu also kena remove sama macam makeup kalau tak solat tak sah karang

Then aku use tu masa magrib remove makeup and lepas bersihkan aku dapat merasakan muka rasa tak selesa but ignore jek lah and aku rasa jerawat keluar sebab muka aku tak suka wipes biore tapi brand bifesta wipes okey tak de masalah cuma si biore nie jek dari dulu tak okey sekarang also tak okey pelikkksss

Balik penat lah rabak tetap buat double cleansing then terus tidur sebab penat malas nak pakai skincare wakakka esok tu jerawat baik punya keluar damnnnn

Even aku bawak cleansing oil facial foam tapi macam tak sedap pulak nak keluarkan and cuci muka wakakkaa

So hasil terbang duit beli 2 for mum and 2 for aku hehehe

No comments:

Post a Comment