Tuesday 14 May 2013

 Painnn 




Assalamualaikum semua,
sejak awal bulan May nie aku kena sakit pinggang
sakittt sangat then tak fikir apa-apa la pasal selalu
time Allah beri cuti memang akan sakit so fikir maybe
dah nak sampai time la kot

But until now still sakit selalunya hari ke-2 or ke-3
memang akan hilang sakit perut and pinggang so fikir
maybe banyak duduk la kot jadi macam gituk so
kalau sakit makan la panadol :(

Tak pon use koyop tak nak bergantung penuh pada ubat
bila use koyop tetiba rasa sakit kat pinggang tengah tu
beralih ke kiri rasa sangatt macam ada bola gerak
so fikir nothing la kot pejam kan jek mata anggap tak ada
apa-apa la kot....

Then nie dah 2 atau 3 hari aku perasan sakit akan bermula
selepas jam 5 pinggang akan rasa nyilu sakit cucuk cucuk
nak bangun dari katil sakit nak gerak pon sakit
before kol 5 masih okey lagik

Kekadang tu macam nak menangis rasa berdiri lama pon
tak boleh sakittt sangattt tak tahu la macam mana nak
cerita tapiii sakiiitttt

Bila malam nak pusingkan badan kiri kanan pon macam
nak menangis menahan sakit Alhamdulilah saat type
nie pinggang tak nyilu maybe pasal petang makan
panadol sebab tak boleh nak control sakit

Aku tak pergi klinik coz dah biasa kena sakit pinggang
cuma peliknya kenapa after 5 P.M sakitnya semacam
seolah olah berat jek nak bangun berjalan suka baring
kalau jumpa position best memang tak akan bergerak

Aku fikir pinggang dah okeh rupanya makin teruk tak taw
la berharap sangattt okey tak sakit sebab aku sendiri
rasa sukar nak bergerak ke sana ke sini

Firasat hati nie rasa semacam tapi tak nak fikir apa-apa
pinggang plsss cepat la baik tengah malam nak bangun
weewee pon payah teruk sangattt rasanya

Sakit kepala nie jangan cakap la bila malam jek mesti
sakit ku fikir maybe spek baru nak sesuai before nie
okey jek ntah nape dengan badan nie pon tak tahu

Masa sakit light light tak kerap nyilu mencucuk
tidur ku sukar lena semua serba tak kena bantal
salah rambut rasa rimas macam nak potong jek
sampaikan rasa stress kalau siang okey jek cepat
lena padahal tidur position sama

Nie kaki sometime rasa macam sengal semalam satu
malam tangan rasa macam cucuk cucuk

Dulu pernah aku tak suka pompuan nie
naluri ku menolak dari buat baik dengannya so if jumpa
memang nak atau tidak saja aku melayan salam pon
kena paksa dengan mum ntah tak suka pompuan tu
peliknya masa tu mak kepada pompuan nie tepuk
belakang aku so dalam hati nie mendidih la pe hal
plak makcik nie suka suka jek tepuk belakang aku
balik tu sakittt sangat tempat yang kena tepuk
bahu nie rasa kena cucuk cucuk jek sakitt taw
bila jumpa ustaz tengok semua, Dia kata pompuan nie
tak puas hati aku tak melayan dia so ada la benda
yang dia letak supaya aku baik and maybe tujuan
makcik tu menepuk untuk tolong kot :(

Lepas sapu air ke tempat yang rasa cucuk cucuk
lelama hilang sakit....
Tak tahu la sama ada nak maafkan ke tak...!!!
biar la Allah yang membalasnya....

Alert baru if sendi kaki nie macam sakit mula la
pinggang nie menangkap rasa nyilu....
hati ku rasa something dari masa first day period
tapi ke pendam ajek la
kalau betol apa yang ku rasa macam mana ehh

Aku sekarang super sensitifff super pemarah
tak taw la kenapa aku serahkan pada Allah jek la
moga Allah hilangkan semua sakit dalam badan ku


- Posted using BlogPress from Amoi Farah ipad (1:50 AM)

No comments:

Post a Comment