Sunday 26 May 2013

♥ Meyepekkkk ♥

Heyyy aku lupa nak membebel pinggang ku dah sembuh happyy sangat
terima kasih Ya Allah sembuhkan pinggang ku.....
yang aku perasan hari aku pose time tu hari rabu kalau tak silap
so bila bangun tu dah tak sakit  so esoknya dah tak sakit
suka sangattt dah boleh ganas ganas stress aku sopan sopan lah
rasa macam tak cukup energy jek ke nak kena study sopan sopan
nanti dah kahwin grrr takuttttt
so few day before pinggang baik perut nie dah sakit macam nak peyed
ini kali pertama aku rasa macam ehhh aku kan baru peyed maybe
effect sakit pinggang kot so bila bukak period app sah time tu another
9 day before peyed so maknanya tak lama lagik
jangan lah kali nie kena sakit pinggang takut weyyy seksa habis
tak boleh nak mengganas dengan lasak

No comments:

Post a Comment