Saturday 18 May 2013

♥ Ku pikir lain rupanya lain ♥



Ingatkan nak try la antara salah satu lipstick from etude house 
memandangkan yang bawah tu sweet recipe still new arrival
so dalam debit card hello kitty ada RM60 sekali dah sampai jek
tengok rega yang kat atas tu RM90 actually RM80++ tak ingat
dengan tepat la so aku letak la RM90 senang perhhhh dapat bb cream
or cc cream seketol cetttt

then yang bawah tu sweet recipi tu RM69 okey yang ini aku ingat
coz rega dengan mac dia lebih up cittt ternyata lipstick MAC lagikk
murah seingat aku about RM62 or RM63 cissss lagik untung ku
beli MAC maybe boleh beli lipstick if ada 50% discount ajek la

so maybe memang aku kena stick dengan mac la jawabnya
sebab kan aku suka mac so buat aku mengatai try make up etude house
lol cukup jek la skincare dengan bb cream from etude house

No comments:

Post a Comment