Sunday 1 February 2009

♥ Tag ♥

Bekas kekasih saya adalah : Tak ada

Saya sedang mendengar : Fungkur FM

Mungkin saya patut : Tidur

Saya suka : Menulis, tidur dgn banyak bantal, Peluk bantal

Sahabat-sahabat baik saya : Fad, Dillah, Azma, Mai, Lala, Fini, Ain & ramai lagi

Saya tak paham : Kenapa saya suka tidur lewat

Saya kehilangan :. Hamster

Ramai yang berkata : Saya nie suka hiburkan mereka, mata saya comel

Makna nama saya : Kebahagian, kegembiraan

Cinta itu adalah: suatu perasaan yang bahagia

Di suatu tempat, seseorang sedang : bermain ombak sambil berlari-lari

Saya akan cuba :. untuk tidur awal

Ayat SELAMANYA membawa maksud : sesuatu yg akan menjadi hak milik kekal

Telefon bimbit saya : SE770i

Bila saya terjaga dari tidur : dah pukul berapa sekarang

Saya paling meluat apabila : ada lipas di merata tempat

Pesta/Parti adalah : tmpt bersuka ria

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : sudah tentu hamster

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 18 tahun

Malam ini saya akan : tidur awal

Esok pula saya akan : bangun awal

Saya betul2 inginkan : menjadikan waktu tidur sy normal seperti org lain

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : Ya Allah banyak nya jerawat

Pusat membeli-belah atau arked permainan : Pusat Membeli belah boleh cuci mata

Makanan Barat atau Jepun : Barat kot...Jepun pon ok gak ermm

Bilik yang terang atau gelap : masa nak tidur gelap kalau jaga terang

Makanan segera adalah : makanan yg di masak tak sampai 5 minit

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : tak pe sy tak marah or kecik ati

Adakah anda ingin panjangkan TAG ini?? : ya kot

Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni? : sy di beri hak utk cuti hari ini

Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang? : semalam tadi x sempat nak cium

Sudahkah anda korek hidung pada hari ni? : soklan tak hagak-hagak

the victim: sis, pak din, kak eza, fieqa, pink, cekgu aida, blackrose

No comments:

Post a Comment