Sunday 22 February 2009

♥ Camera man & Mak andam ♥

Bila kedua-dua nya ada "sesuatu" maybe majlis org jadik
agak "seronok" coz sonang ati dapat tgk muka yg di cintai
lagik si mak andam nie boleh kasi job kat si camera man
sambil-sambil boleh "date" sekalik
ermm maybe masa majlis 2 mereka pasti
akan berangan-angan kan majlis dorang boleh
amik sedikit idea dari majlis-majlis perkahwinan
yang dorang jalan kan kerja
seyes aku paling geli tgk dorang
bila tak menjalankan kerja tapi dok berkepit
lagik bila si pengantin terkial-kial memotong kek
untuk di agih-agih kan
bukan ke itu tugasan si mak andam
kenapa pula si mak andam nie dok berkepit dgn
si camera man nie semata-mata untuk tgk gambar
maka majlis akan lambat habis
bagi mereka seronok coz dapat bersama
tapi bg pihak-pihak lain tak ke menyirap darah..?
lantak lah janji dorang bahagia
tapi kalau boleh biaq ler kasi majlis selesai
dan jgn lah plak menyusahkan pengantin buat kerja
yang sepatut nya itu tugasan si mak andam
kang cakap lelebey ada yg kata tak puas hati
tp tuk apa tak puas hati just nak tegur jek
kalau lah ketika itu aku yg jadi pengantin tu
mau nya aku sound jek mak andam
spesis mcm gitu buat apa aku bayar
kalau aku yg kena buat kerja-kerja
yang sepatut nya mak andam yg lakukan..
eiii tak kuasa aku nak TENGOK..!

No comments:

Post a Comment