Wednesday 24 December 2008

♥ Post ♥

Kalau dalam bape minit aku
post bebanyak itu nama nya aku bosan...!!
nak tidur mata nie tak nak lelap...
nak bukak game travian tenet punya lah lembap
so dah tak taw nak buat hape....
nak buat wallpaper tak de mood asyik tak menjadi
sabar je lah...
harapkan masuk tengok gossip...
lama tak tgk isu-isu semasa...
bukak gossip balik-balik mawi-ikin
orang len pon kahwin gak tapi tak de lah over....
kalau nak sgt over boleh buat majlis tanpa
sebarang ada wartawan...
bosan giler aku balik2 bukak tv pasal dorang...
jemu tgk dorang...
bukan jelez tapi entah aku bosan bila di majalah
gossip sal dia boleh di kata kalau mula naik hampir
seluruh majalah memapar kan sal artis itu
yukss...!!! tak de cerita lain....
nasib baik Intrend tak kuar sal mawi-ikin..
memang aku tak kan beli....!!
dari itu baik aku beli Ujang lagi bagus...
aku nie memang pelik kadang2 aku jadi garang
kadang2 aku kasar...
di sebalik itu ada sebab kenapa aku bertukar watak...

No comments:

Post a Comment