Wednesday 3 December 2008

♥ Cerita Sabtu & Ahad ♥

Story nya begini
ari sabtu tu kena lah ikut tgk macam mana nak make up
ikut ler tak sangka pula kena jadi mak andam cettt
penat giler kebetulan masa tu birthday abg number 3
so kira ada dua function lah itu tak masuk kena
sakit kepala macam nak pecah kepala otak rasa
kalau kena hantuk kat dinding baru normal
ermm tapi dalam masa yang sama best coz
dapat tengok gelagat orang...
ok cerita yang ahad pulak........
ebi datang amik kat rumah so tak sangka yang Chika belum
siap then ebi suruh lah masuk rumah aww rumah orang bujang
so aku cakap dengan akak tak perlu lah masuk tak manis
lah anak dara masuk rumah orang bujang even dorang tu
tak de nafsu dengan perempuan
so aku ajak akak pergi ke luar then dengan jahat nya
aku pon berkata....
" kak tak nak aku kena tangkap khalwat dengan dorang...
kalau ye pon biar lah dengan orang yang elok + kerja elok
macam doktor ke....."
akak aku pon apa lagi ketawa cett hampeh sungguh...!!!!
tapi itu lah kenyataan nya aku rasa ramai yang setuju
bukannya aku nak hina dorang tapi kenyataan nya
dorang sendiri tak de rasa dengan perempuan
buat nya kena kahwin dengan dorang tak ke merana nya
aku walau aku tahu dorang tak akan setuju aku lagik
1000000000000000000000000000000000000000000000000001
tak setujukkkkk............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
tak nak tak nak......
aku nak kahwin dengan lelaki normal....
so buat ler apa yang patut di majlis orang...
penat nya rasa macam nak pengsan....
then kena plak sakit kepala Ya Allah tak sanggup aku.....
sakit nya mencucuk-cucuk sehingga nak makan pon
macam dah tak larat.....serius aku give up sey
penat nya macam 10 hari berkerja tanpa henti...... :(

No comments:

Post a Comment