Thursday 28 November 2019

Cable Bite


Dulu aku nampak kat kedai phone taman daya then tak terfikir pon nak beli sebab rasa tu lebih better for iphone usb daripada android
Then aritu cable charger mum dah pecah so aku just lilit dengan selotep as usual so sampai terfikir better aku carik something untuk elakkan wayar pecah lagik
Sebab si yayaz punya dah lilit selotep pon still boleh terbukak lilitan aku pon tak taw lah macam mana boleh terbukak padahal a bit tebal jugak aku kerjakan
Bukak shoppe then carik sekali jumpa cable bite so apa lagik kira berapa banyak yang seharusnya nak di beli
Ala benda tu kat shoppe ada yang RM1.90 hingga ke RM2 tu just cute animal macam penguin, polar bear, cat, rabbit, shake
Kalau fancy punya lagik mahal lah
So aku pilih penguin, mum rabbit, yayaz shake, iyah dengan didi polar bear aka ice bear, rah punya cat, pak tam squirrel and kakak sama jugak penguin
Masa sampai jek terus pasang auww so cute gituk
Tapi for android tak nampak pon cable bite seperti dalam gambar sebab besar tapi still protect cable
Then untuk apple usb charger so nice..!!!
Hope lepas nie jangan ada kes wayar usb pecah lagik lah..

No comments:

Post a Comment