Thursday 7 November 2019

Arghh Sakitnya Hati






Sakit weyy orang lori pindah tu dah berjaya menghancurkan hati perasaan aku..!!

Aku dah pesan meja nie tak boleh ganas pasal kayu tak kuat tapi last last bila sampai semuanya jahanam

Aku punya jaga elok sekelip mata jek dijahanamkan oleh mereka

Ok meh aku explain sebab tengok pada gambar ala sikit jek kan tapi walau sikit mampu buat hati hancur

Gambar atas kiri scratch panjang di atas meja grr aku punya jaga elok tak nak kasi calar balar sekali sekelip mata ianya dah calar siapa yang marah macam nak nangis weyyy

Gambar atas kanan apa motif bukak skru selves tu lepas tu kalau tak de shelve pintu just normal nie sampai terlekok ke dalam dorang kerjakan meja makeup aku ya Allah sakit jiwa aku weyyy tengok macam nak nangis aku

Gambar bawah kiri see habis shelves dicabutnya padahal benda tu kedudukan dalam tak de kacau sesiapa pon bukannya boleh selitkan apa apa barang see nampak sangat campak or sumbat sebanyak boleh kan

Gambar bawah kanan nie kesan kopek yang agak besar kat belah atas meja kat bahagian hujung bila tengok terus hancur hati aku bukan main payah aku jaga elok elok sekelip mata dorang jahanamkan

Nak lagi best semua skru shelves tu semuanya hilang kau rasa..???

Lepas tu pasu dalam laci meja pak tam also pecah, pintu masuk rumah punya kayu kopek color

Ganas nak mampus buat kerja lepas tu bising semua barang berat lepas tu mintak duit extra memang lingkup lah bisnes kau...!!!

No comments:

Post a Comment