Friday 7 June 2019

Team Maroon

this year team maroon memula didi nak peach tapi susah dapat then tukar maroon so semua maroon expect abg han dengan shahqir pakai blue huhuhu

pukul 5 lebih daddy dah kejut pasal nak elak jammed and panas terik kat kubur dah mandi siap pakai makeup settle semua benda gerak pukul 8 lebih ke 9 gitukk

masa nie tekak terrible badan also sama tapi ku diam kan jek diri hancur raya ku and ingat nak selfie buat boomerang cisss sabar jek lah 

nasib baik immigration cuma kat custom sikit jammed fuhh masa nie hujan mula turun then stop kat blok lama rumah mama tunggu abg aim dtg amek lepas tu singgah pasar ingat nak breakfast sekali kedai tutup so minum air aku amek air barli 

masa nie dah tak larat tapi gagah jugak so next pergi kubur so masa nak sampai baru ingat kat tepi ada bantal so aku baring lelap mata dah sampai pak tam kejut so pergi kubur nenek aduhh rindu nenek lama tak pergi kubur nenek then aku cakap lah nenek aku datang and nenek Alhamdulilah semuanya dah bersatu balik tapi tak taw lah kenapa kat kubur nenek air mata mesti menitik donno why even nenek dah tinggalkan kami semua dah 7 tahun 

lepas tu hujan dah turun then pergi kubur arwah papa masa nie hujan dah mula lebat then tak pakai payung just bebudak jek then pergi kubur arwah atok pulak masa nie ingat boleh tahan kencing but cannot so kencing dulu lepas tu cari kubur atok selipar licin banyak kali aku nak jatuh

dah jumpa kubur atok, atok and arwah pak cik yang tak sempat kita jumpa cuma nampak kubur jek huhuhu then hujan dah mula stop then next pergi kubur arwah nenek nie pon terpusing pusing carik sampai kat tahun 2004 nasib baik aku ingat tarikh so senang sikit carik and sepanjang carik tu rasa give up nak masuk dalam kereta tapi rasa tak patut pulak tak nak jumpa kubur nenek kan yang lagi satu nak jumpa nie tak nak

jalan carik walau badan dah tak larat masa nie dah start hujan balik so settle semua masuk kereta ingat pergi rumah mutemah then pergi rumah abg aim dulu so stop kat mana ntah cari makan tapi kedai tutup pulak ok lah pergi rumah abg aim 

masuk jek aku duduk makan kuih tart then tekak aku tak nak terima cepat cepat minum air masuk bilik mama baring memula ingat malas lah nak bukak tudung then sakit pulak tercucuk cucuk so bukak tudung then baring terlelap lepas tu kena kejut makan tapi aduhhh nak telan punya lah susah kepala dah sakit lepas makan telan panadol basahkan rambut

sekali pak tam ajak beli pepero kawan dia kirim so turun carik badan tak larat tapi tetap bawa diri so aku beli pocky strawberry and srepsil honey dengan lemon so bedal tu 

pergi rumah mamy lamah tudung dah terbang aku dah tak boleh tahan memang muka huru hara lah senang cakap gasak lah aku dah tak tahan sakit then makan sikit kuih boleh makan sikit mee pon boleh fuhh lega lepas tu pergi rumah mutemah badan dah tak larat

tak pernah taw aku pergi rumah mutemah aku baring then raya tahun nie aku baring kat katil mutemah then katil kak geeyah dah tak tahan sangat mandi kat rumah mutemah dengan makeup remover tak bawa sabun cuci muka tak bawa aku dah tak tahan 

dah mandi lega sikit so makan nasi makan biskut raya grrr selalu kalau pergi rumah mutemah makan biskut raya confirm non stop nie hmmmm 

balik jalan jammed banyak grr then bebudak dah tidur singgah mcd beli ice cream dengan chocolate pie dengan harapan tekak ok lah but hmmm

sampai rumah amek cleansing oil bersihkan muka selaju boleh then tak pakai skincare sekali mascara tak proper bersih but badan dah tak larat hmm masa tu dah pukul 1 lebih pagi dah tak sanggup nak bangun 

No comments:

Post a Comment