Wednesday 5 June 2019

Selamat Hari Raya 2019

Alhamdulilah tahun nie raya berkumpul balik sekeluarga syukur Alhamdulilah ya Allah setelah 7 tahun mum bila malam raya nangis bukan malam raya jek everyday nangis now semuanya dah back normal Syukur Alhamdulilah

Pagi bangun mandi tonsil aku dah start sakit so diamkan jek diri sebab rasa maybe macam aritu masa puasa kan nanti ok sekali hampehhhh

dah breakfast lelap kejap then kena kejut babam buat facetime so tengok babam beramai ramai arghh rindunya kat babam tak sabar nak jumpa babam

then aku makeup tahun nie makeup aku a bit worse aku try use new foundation sekali entah silap sponge semua jadik bercapuk so remove then pakai foundation fenty didi start semua balik and siap selaju yang boleh sekali lupa pakai bedak grrrr

dah siap salam raya beratur ramai ramai lepas tu selfie time weee and boomerang Alhamdulilah complete rasanya seperti dulu Syukur Alhamdulilah 

lepas tu amek gambar tapi aku just amek yang aku rasa nak jek sebab dah mula rasa semacam yayaz duduk diam je dalam bilik amek gambar pon dia moody then dia ajak masuk bilik baring dengan dia aku tertidur yayaz also tidur dengan makeup tak bersihkan

bangun perut lapar makan kejap then nak beli bunga pasal esok masuk singapore nak pergi kubur and beraya so aku ajak pak tam pergi mcd nak cari ice cream cone so bedal tu then balik gosok baju tudung bersihkan makeup tak pakai skincare badan dah mengigil kepala sakit 

malam tu aku tidur awal dah makan ubat 

so first time aku raya then kena tonsil and badan lemah giler menggigil serba tak kena so stress lah

No comments:

Post a Comment